021-2936

برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س)

برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س)
نرجس مقتدائی ایجاد: 28 آذر 1402

به مناسبت فرا رسیدن 3 جمادی الثانی و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) یک ایستگاه صلواتی در مدرسه برگزار شد. در این مراسم که با پخش نوحه خوانی و مذاحی همراه بود با شربت از دانش آموزان پذیرایی شد. در ادامه گزارشی تصویری از این مراسم را می بینیم.


👁 تعداد بازدید: 178
  • فضای مجازی :

ارسال نظر

ایمیل شما منتشر نخواهد شد .*